Asli5454 Arkadaşlar dogumevinde randevu bulamıyorum ama baktım 5 ten sonra doktorum ordaymis saat kaçta gidip oraya sıra almam gerekiyor 5 te gitsem sıra verilir mi acaba
Songlkaraduman Asli5454 zannedersem veriliyor ben ilk öğrendiğim zamanlar gidiyordum randevulu bir kaç kez eşimin görevinden dolayı doktor imzalı kağıt verdi öyle girebildim
Songlkaraduman Asli5454 sonuçlar için sıra almaya gerek yılki canım gidiyorsun doktorun yanına sonuç gösterecek diyorsun çıkıyorsun. Olacak
Songlkaraduman Asli5454 sonuç göstermek için sıra almaya gerek yok bende normalde özele gidiyorum ikili testi devlette yapmış idim aldım gösterdim sıra almadan bir hastane ile iletişime geç numaraları internette bulunuyo