gamzelaa Lütfen yardım edin 1 haftam kaldı doğuma hangi hastanede yapmam benim için ve bebeğim için iyi olur korkularım var ebelerden doktordan riskli gebeyim
Rzlgln534 gamzelaa Ben 2.çam sakurada yaptım şimdi 3.yine orada yapacağım memnun kaldım bazı olumsuz yorumlar okudum ama ben öyle olumsuz bir durumla karşılaşmadım. Hastaneden de doktor ebelerden de memnun kaldım.
Dates4361 gamzelaa Bende riski gebeyim bende kanuni takipliyim , korkuyorum ama kanunide yapacağım bende sanırım pazartesi
gamzelaa Rzlgln534 sezeryan olacağım ben o yüzden korkularım var biraz yorumları görünce çam sakurayı yok saymıştım ama kanuni de gördüğüm kadarıyla berbat
Rzlgln534 gamzelaa Çam Sakura hakkında olumsuz şeyler yazmışlar ama ben herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım. Sizinki mecburi sezeryan mı ?
senos15 gamzelaa ben gitmiştim 3 sene önce oraya perinatolojiye gayet ilgililerdi odada mutlaka iki üç bazen dört kişi oluyor bebeğinize bakıp yorum yapıyorlar muayenede doktor çok iyiydi davranışı falan bilemiyorum şimdi
bebek308_ gamzelaa gamzelaa çam sakurada verda alpay var mükemel ötesi doktor ben çok memnunum tavsiyede ederim
gamzelaa senos15 perinatologları iyi ama doğuma alınan 2 kadın gördüm biri sezeryan biri normal acilde davranışları köpek gibiydi oradakilerin
senos15 gamzelaa olabilir canım ben 1 hafta yattım kanamadan orda bana çok iyi davrandılar ama devlette ki ebeler genel olarak aksi neden bilmiyorum ama çok kötü davranıyorlar kadınlara refakatçilere bile kötü davranıyorlar
Dates4361 gamzelaa evettt öneririm doktorumdan çok memnunum zaten özele gidiyordum riskli gebelik olduğum için kanuni de ilerlemek zorunda kaldım