Benimde çok kanamam olmadı ama ilk 2-3 gün kullandım kenarından yırtıp atmak iyi oluyordu eğilip giyme çıkarma hareketleri zor olduguundan normal külottan daha kullanışlıydı benim için giyip çıkarmak.Birde taşma akma olmadığını duymuştım.e bebekte şimdi başka bir markanında var onu alacakken dependten memnun kalmıştım diye depend aldım.Birde lohusa pedleri cıkmış 5 yıl önce yoktu,ilk 2 gün bakıcam çok yoğun olursa ondan alıcam az olursa normal pedle devam ederim