ela_0801 merhabalar canım. Ben 2 defa bu yöntemle hamile kaldım ve malesef ikiside düşükle sonuçlandı. Sonrasından çok iyi bir doktora gittim ve bana dedi ki senin bu d vitamini değeriyle hamile kalman bile çok çok zor. Bende ona anlattım bu şekilde hamilelik oluştu diye anlayışla karşıladı ve hatta tarifini almıştı bmyle şeylere açık bir insan kendisi. Ama benim sorunum vitamin ve kansızlılmış güzel bir tedaviden sonra kendiliğimden hamile kaldım. Yani diyeceğim o ki her türlü kanınıza baktırın bi sorun yoksa ondan sonra bu kürü deneyin. Gerçekten işe yarıyor.