Canım benim Beta bin üstündeydi doktor ne alttan ne karından gördü Bir hafta sonra tekrar gittim çok şükür hem bebeği hem keseyi gördük yarın da inşallah kalp atışı için gideceğim aslında bebekten bebeği değişiyor bebek gelişimine bağlı duyarsın insallah canını sıkma 🥰