Damla_111 Özelde fiyatlar uçmuş o yüzden büyük ihtimalle şehir hastanesinde yapacağım devlette özel oda da oluyor diyorlar babanın da kalması için şehir hastanesinde doğum yapan varsa bilgi verebilir mi
Damla_111 @Ozgulkcr01 10 gündür şehir hastanesinde yatıyorum doğumhane de odalar tek kişilik her an erken doğuma alabilirler açılmam da var eşler sadece görüş saatinde girebiliyor 1 saat günde