Sürecimiz nasıl gidiyor hanımlar? Bugün gittim kontrole yumurtam 14mm dedi hoca, GONAL f 37.5 la devam ,cumartesi günü kontrole gidicem tekrar tahminimce 17-18 mm olur ve çatlatma iğnem ovitrelle yi uygular. Ardından aşılama uygulanır diye düşünüyorum. 2.aşılamam bu arada.