Merhaba arkadaşlar son adet tarihime göre 8 haftalık gebeyim ama benim hesaplarıma göre henüz ancak 5-6 haftalık bugün doktor kalp atışı hala olmadığı için kürtajla almamız gerek dedi .Farklı bir doktor da 1 hafta bekleyelim dedi . Daha önce başına gelen var mı . Kafam çok karışık