eminaas hiçbir şey olmaz kesilmezde benim tecrübem yok ama emzirme danışmanlarını sürekli takip edip dinliyorum amaç zaten sütü sağıp beyni uyarmak. Mesela bazı anneler emziriyor ve bebek doyup uyuyunca bırakıyor memde süt boşalmamış oluyor bu asıl sütun kesilmesine neden oluyormuş. Bebek uyusa dahi içerde kalan sütü sağmalıymışız ki beyin sinyal alsın “memede süt bitti tekrar üret” moduna geçsin.
Sen sonuçta sağıpta olsada memenden süt aktarımı yapıyorsun hiçbir şey olmaz asıl o insanları dinlersen stresten kesilir Allah korusun hep şelale gibi aktığını hayal et 😇😇😇