ayse1000 https://mutluresim.com/images/2025/11/13/XYFjAE.jpg! [](https://) İki gün arayla yaptıgım testler hep soluk çıkıyo kuruduktan sonra çektim üçünü de ilk başta gözler görünür bi soluk luk var sonra kurudukca daha da pembe gibi oluyo testler mi sıkıntılı çok mu erken öğreniyorum bilmiyorum reglime üç gün var emin olamadım sizce var mı
burcinbaydar1 ayse1000 ortadakinde göremedim ama diğer ikisinde çok çok silik bi çizgi var bence 3 gün bekle adet günü testi tekrarla ya da awox erken gebelik testi de alıp yapabilirsin
ayse1000 Denizz44 Ben çok ince görüyorum gibi baka baka belki de öyle mi sanıyorum artık anlayamadım 😀
ayse1000 burcinbaydar1 karadağ da yasıyorum bir sürü eczane gezdim hep bu kaset testlerden veriyolar sanırım başka testleri yok ülkede adet günümde de yapıcam bi test daha o zaman daha net bi pembeliğin olması gerekir diye düşünüyorum
ayse1000 Esma006 Evet erken gebelik canım kan vermedim bi netleşsin istiyorum emin de olamadım bunlar çok silik oldugu için üç güne tekrar yapıcam netleşir sanırım 😀