Ya 6 haftalık oldum hamile kaldığımdam beri belim ağrıyor hatta gittikçe daha çok ağrıyor 5 dkka yemek hazirlasam sofrayı kaldıramıyorum çok erken değil mi ya bel ağrısı diğer çocuklarımda doğuma yakın başlardı bu şimdiden öyleyse vay Halime valaa çok kötü hele gece ve sabahları başlıyor uzanırken belim çok ağrıyor sabaha kadar sağa sola kıvranıyorum öyle yaşayanız var mı