Ftm7 Merhaba. 33+3 olduk çok şükür. Arkadaşlar ben doymuyorum doyma hissimi kaybettim😅 devamlı yemek yemek istiyorum tatlı düşünüyorum. Aç olmasam bile aç hissediyorum. İkinci gebeliğim gerçekten bu konuda zorlanmaya başladım. Hiç bir zaman kilo sorunu yaşamadım ağzımı rahatlıkla kapatıp kilo verdim😅 şimdi kilo almak bi tarafa karnım patlayacak gibi oluyor zaten fazla yiyince ama kendime engel olamıyorum. İlk hamileliğimde yani kızımda toplam 14 kilo almıştım bu kadar iştahlı ve yemek yeme isteğim yoktu. Şimdiden 14 kilo aldım aslında beni rahatsız eden rakam değil midemde oluşan patlama hissiyatı😬 bu konuda sizce bir şey yapabilir miyim? Sizde durumlar nasıl? Kaç kilo aldınız? Bir de kızımda göbeğimde çatlak ufak ufak vardı şimdi oğluma hamileliğimde çatlaklar da çoğaldı cildim çok gergin
Daisyy000 Ftm7 33+3 um bende devamlı çikolatalı tatlı istiyorum. Resmen ağzım hiç boş durmuyor 19 kg aldım🥲
Kubrakopuz53 Ftm7 keşke bende yiyebilsem canım istiyor ama şeker var yiyemiyorum 😓 hareket et yedikten sonra geçer patlama hissi 🤭
Meri3220 Ftm7 34+4 yalnız değilmişim demek ki şu ara asla doymuyorum kendimi çekmesem daha yiyeceğim yemekten kalkıyorum çay yanına ne yesem meyve ne yesem diye düşünüyorum
Ftm7 Daisyy000 kızımda 14 kilo aldım 4 ve ya 5. Ayda artık eski kiloma ulaşmıştım. O yüzden kilo gidiyor. Sadece insan yine de kendini incecik hissetmek istiyor 😅😅😅 hamilelik şu an zor olsa da gerçekten bitince anlıyor güzel duygu olduğunu🥲🥲🥲
benceyn Kubrakopuz53 sürekli ölçüm yapıyormusunuz veya insülin mi kullanıyorsunuz. Bendede şeker var her gün ölçmekten daraldım artık
Beettll Şükür tek değilim artık bi sorun mu var dicem sürekli zaman geçmiyor sanki birşeyler yiyesim geliyor meyve kuruyemiş yemeye zorluyorum kendimi ama aklımda tatlılar var pastalar var zaten su içmekten gına geldi hamilelikten önce bir bardak su içen ben şimdi su azlığı nedeniyle 3.5 lt içiyorum artı diğer sıvılar yoruldum
Ftm7 Beettll midemde yer olsa kiloyu düşünmeden yiyeceğim ama sonra nefes almakta zorlanıyorum gerçekten. Kızımda +14 kilo ile sezeryan oldum sonra korse kullandım hiç göbeğim kalmamıştı. Şimdi diyorum acaba fazla kilo alsam göbeğim kalır mı? Çatlaklar da artmaya başladı. Sağ salim kucağımıza alalım inşallah
Serapdayi Bende 33+3 üm valla ben de doymuyorum hep diyetle sağlıklı ilerledim ama 32 itibari ile kendimi doyuramıyorum 😂 2 haftada 1,5 kilo almisim totalde 7,7 kilo aldim suan 🥲😂
Ftm7 Serapdayi yaa maşallah size çok iyi ilerlemişsiniz 🥰 ben 25. haftadan sonra birden bire 7 kilo aldım sonra da artmaya devam etti
Daisyy000 Ftm7 Yok valla bende gitmiyor 🤣 İlk çocukta 26 kg almıştım verene kadar canım çıktı, kendiliğinden sadece 4 kg gitti, gerisini verebilmek için deli gibi spor yaptım😬
Kubrakopuz53 benceyn sürekli ölçüm yapıyorum parmağım delik deşik oldu ayrıca insülin kullanıyorum iki tane göbekten vuruyorum diğerini kolumdan vuruyorum iki kez. Düzenede sokamıyorum şu sıralar iştahım çok açık yedikten sonra bile yiyesim geliyor
dedimolabilirrr Ftm7 bende öyleydim 35den sonra mide bulantısı yüklendi bana 🥲🥲 hiçbişey yiyemiyorum hele yağlı şeyleri içim hiç almıyor artık
Kubrakopuz53 benceyn bende genetik sanırım çünkü çok erken başladı .. her evre zor ya Allah yardımcımız olsun