penbe_karisi doğumdan sonra başıma bela oldu mide ağrısı birşey de bulamıyorlar doktorun biri reflü dedi 🤦🏻♀️ ötekiler idrarda hafif enfeksiyon çıkıyor enfeksiyon yapıyor dediler 🤦🏻♀️ önceleri de çok enfeksiyon oldum hiç başıma gelmedi bu durum bilmiyorum kivrandiriyor ağrısı. Önceden emziriyorum diye röntgen de çekilmedi, ultrason falan da çekilmedi hiç 🤦🏻♀️ dikkat ettim de 3 tür kültür mantarı yedigimde oluyor ne alakaysa bilemedim