ozge1001 Daha önce 2 negatif aşılamam var sebepsiz infertelite olup aşılaması tutan bu süreçte neler yaptınız tavsiyeleriniz var mı ☺️
Denizz44 ozge1001 Benim eşimdede sperm hareket oranı %3 tüp bebek önerdiler ama aşılama denemek istiyorum ilk başta aşılama süreci nasıl işliyor anlatır mısınız
ozge1001 Denizz44 aşılama sürecinde ben yumurta geliştirici hap kullandım yumurtam yeterli büyüdüğünde çatlatma iğnesi yaptık 36. Saatte aşılama yapıldı eşim sperm örneği verdi ince bi kanülle enjekte edildi bir acı ağrı olmadı