Ebrkeskin Kızlar ben Eylül ayında boş gebelikten dolayı düşük yaptım bir adet gördüm şimdi tekrar 4+4 hamile olduğumu öğrendim şimdi de aynı şey olacak diye korkuyorum haliyle böyle bir durum yaşayan var mı