busemmm_ Kızlar 29 hafta serklajlı gebelik geçiriyorum. 1 haftadır belimde adet sancısı ve kasılmalar içim doktorum Adalat Crono verdi kullanıp da faydasını gören varmı?
salihaaras busemmm_ busemmm_ 20. Haftamda serklaj oldum doktorum nidicard yazdı 1 hafta kullandım fakat kullandıktan sonra bas dınmesı kalp atısarımda hızlanma vs gıbı sorunlar yasayınca doktoruma danıstım cok sancı cekersen at ilacı dedı uzun zamandır kullanmıyorum ama kasılmaları baya önledıgı söylenıyor doktoruna danıs ına gore belkı benım gıbı kullanmanı onerebılır
papatyahanim1 busemmm_ yani ilkinde nidicard kullandım sancılarım vardı 38+1de doğurdum o ilaç 12 hafta bebeği içerde tuttu
unkurabiyesi busemmm_ ilk gebeligimde 28. Haftadan itibaren nidicard kullandım 38.haftada doğum yaptım
bilgedmr busemmm_ Benim 32. Haftada sancım başlayınca sancıları durdurmak için başlanmıştı ve faydasını gördüm.
mryyym Kasılmalar çok erken haftada başladığı için arada kullanıyorum Adalat çok iyi geliyor hatta birkaç kez kasılmalara dayanamayıp içmiştim 😂 yarım saate etki ediyor uyumadan önce almak iyi tansiyon düşüklüğü yapıyor
busemmm_ mryyym benim belimde sancım var o yüzden verdi doktor iyi geliyor ama akşam olunca yine başlıyor ağrılarım korkuyorum 😭
mryyym busemmm_ zor evet ama ben de korkuyorum elimden geleni yapıyorum deyip sakinleşmeye çalışıyorum inşallah zamanında sağlıkla gelir bebeklerimiz
iyiliktozu papatyahanim1 tansiyonunuz nasıldı kullanırken? Benim normalde de tansiyonum düşük 9-6 8-5 gibi. Bir kez içtim çok iyi geldi ama tuzlu ayranla tansiyonumu yükseltmeye çalışmıştım. Riskli gebeyim ve şuanda da sancım var. Napsam bilemedim. Daha da düşürür diye korkuyorum
papatyahanim1 iyiliktozu tansiyon ilacı kullanmadan önce de düşüktü genel olarak tansiyon düşük olduğu yan etki yapmadı