Seelinimo Kızlar doğum yapılalı 2 buçuk ay falan oluyor. Önceden vardı anksiyete. Aslında geçmişti ama doğumdan sonra herhalde lohusalık tetikledi. Önere bileceğiniz psikiyatri var mı ?
Zumruduanka160 Seelinimo Çapa tıp fakültesi. Özelde istiyorsanız çok iyi tanıdığım doktor var ama bayağı pahalıdır Sinan Sönmez
Kvssrr Seelinimo hangi ildesiniz bilmiyorum ama aviccena da erkek bi doktor var zaten psikiyatri bi tane orda bende 24 haftalıkken başladım
Seelinimo zeynepkazgann korku hali oluyor ölecekmişim bayılacakmışım gibi çarpıntı nefes darlığı falan