Kızlar ben kızımda gebelik zehirlenmesi ile normal doğum yaptım suni sancı ile. Riskli gebelikte yatmak çok zor yanına kimseyi almıyorlar telefon vermiyorlar 1 gün boyunca sancı çektim tek başıma gerçekten zor günlerdi. 2. Hamileliğimi öğrendim benim gibi olup ikinci hamileliğinde de aynı sorunları yaşayan var mı çok merak ediyorum. Birde normal kadın doğuma gitsem beni perinotoloji bölümüne mi yönlendirir ilk gebelik yüzünden