akgull Ecem0707 canım bugün doktordan geldim beta 2600 falan çıktı keseyi gördük vajinal muayeneden 0.56 cm dedi kese boyutu progesteron ve kan sulandırıcı verdi progesteron değerim de 17 çıktı senin nasıl?
Ecem0707 akgull benim de dün 2276 çıkmıştı progestan değerim 14 çıktı yarın tekrar çağırdı kese için inşallah görünür
akgull Ecem0707 takibini yazarmısın yaptıysan beta değerlerinin bende çok endişeliyim yarın tekrar çağırdı alttan muayene olmadın mı kese için?
Ecem0707 akgull hayır alttan muayene etmedi ben tüp bebekle hamile kaldım dün kontrol için gittim normalde beta 259 du 4 gün geçti 2276 çıktı kese için de gün verdi yarına
akgull Ecem0707 maşallah canım inşallah güzel herşey baksana değerlerin olması gerektiği gibi 3000 olmasını beklemiştir görebilmek için onun altındaki değerlerde yalnızca vajinal ultrasonda görünüyor çünkü
akgull Ecem0707 görünür canım olmadı vajinal muayene iste kaygın kalmasın haber ver banada dua edeceğim hem sana hem kendime ❤️
akgull Ecem0707 hayırlı uğurlu olsun canım çok sevindim benide haftaya tekrar istedi değerlerin normal karından bir ultrason yaparız dedi darısı bebişlerimizi kalp atışlarını duymaya inşallah ♥️