Kızlar 33+4 de hastaneye gittim doktoruma başından beri normal doğum istediğimi söylemiştim. Boyumu sordu 153 dedim o zaman sezeryan dedi güldü. Biz 155 altına normal önermiyoruz çünkü çatı darlığı oluyor riske atmayalım flan dedi. Yine duruma göre bakarız muayene ederiz bebekte kilolu olmazsa olabilir falan dedi. Ama baya baya sezeryan ol dedi bana. Bu durumu yaşayan var mı ?? İlk defa böyle bişey duydum da.