Bebişin kesesini gördük çok şükür ama daha erkenmiş bi hafta sonra kalp atışı için gideceğiz ama hiç mide bulantım koku hassasiyetim yok sadece lavaboya çok gidiyorum birde yeme isteğim arttı ve sürekli yatmak istiyorum normal mi herkesde mide bulantısı koku hassasiyeti duyuyorum ama bende bişey yok bebişe bişey olmaz yani demi 🥹