18+2 haftalık hamileyim kalkarken kasıklarımda ağrı oluyor özellikle sağ tarafımda batma tarzında geçen hafta kontrolle gittim her şey yolundaydı rahim bağlarının gerilmesinden kaynaklı mıdır bir de iğne oluyorum oksapar ondan dolayı olmuş olabilir mi bu durumu yaşayan var mı