iremiko_ sizin adınıza çok sevindim umarım oğlunuzu sağlıcakla kucağınıza alırsınız. Sizin de bebeğinizin de sağlığı hep yerinde olsun inşallah 🌸 ben ilk başta okuduğumda öyle saçma şeyler okudum ki siz de okumuşsunuzdur. Başka bir şeyden de insanlar infertilite yaşayabiliyor varsa bildiğimiz için süreci ergenlikten itibaren ele alıp çok daha kolay yönetiriz süreci diye düşünüyorum