Merhaba Kızlar,
Bu benim 3. gebeliğim
Öncekiler normal doğum.
Bu haftaya kadar baş aşağıydı aslında ama dünkü kontrolümde doktorum da şaşırdı bu haftada dönülür mü diye😅
Bana her şey yolunda gittiğinden bol bol secde ve döndürme egzersizleri önerdi YouTube da var ve dünden beri yapmaya başladım yorumlarda da yapanlar doğum pozisyonu aldığını ve işe yaradığını yazmışlar benim gibi olan varsa veya dönmesini bekleyenler onlara da tecrübe ve bilgi olsun diye açtım bu postu bakalım dönecek mi hayırlı sağlıklı bir şekilde kontrolüm de haftaya salı inşaallah
Beraber bekleyelim
Tecrübesi olanlar veya yaşayanlar varsa yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi beklerim inşaallah 💓🤭