aslnrerby merhabalar bende oraya muayeneye gidiyorum orda bi hanımefendiyle karşılaştım yengesi iki hafta önce sezeryan doğum yapmış öve öve bitiremedi ebesinden doktoruna hizmetlisine kadar övdü diğer doğumlarını özelde yaptık ama burası gibi değildi dedi, bu ara o hastaneyle ilgili çok olumlu şeyler duyuyorum, gittiğimde de ebeler ve bazı doktorlar gerçekten çok ilgili