Kızlar merhaba 2 Kasım’da adet oldum az ve rengi değişikti son 2-3gündür baş dönmem var ve mide bulantılarım var şüphelenip hem ovülasyon hem de kaset test yaptım kaset testte gölge gördüm ya da ben mi yanlış gördüm bilmiyorum fotoğrafını ekleyeceğim sizce böyle bir şey olabilir mi ama eğer olsaydı kırmızı olması gerekmez miydi âdetimden 5 gün önce kan testi yaptırmıştım 0.05 çıkmıştı bir gebenin günlüğü kaset testi yaptım