Eyllullu sib1234 40+5 hastanedeyim kendi isteğiyle gelmedi sıpam, suni sancı ile baslatacaklar, bu hastane 41e kadar bekliyormuş sadece seninkiler bir şey dedi mi
ebrudefnee sib1234 ben 41+4 de doğum yaptım birinci bebeğimi sağlıklıysa 42 ye kadar yolu var sağlıklı olsunda gelir
sib1234 GencbirAnne_1 beş aylıktan beri pilates yürüyüş her şeyi yapıyorum 42ye kadar da gitmesin ama ya😂 doktor 41 dolunca suniyle deneyeceğim diyor bekletmek istemiyor 42yi, mantıklı mı sence?
withkubr Ben de 40+4’üm sadece bel ve kasık ağrılarım var, yerimde oturduğumda yok her şeyi deniyorum, gelen giden yok, strese girdim iyice :( doktorum pazartesi en geç suni sancı verip alırız dedi kızlar, korkuyorum..
GencbirAnne_1 sib1234 Sunide çok zor oluyor diye biliyorum inşallah kendi sancın ile başlar öyle doğum olur canım Rabbim kolaylık versin sağsalim al inşallah kucağına 🥰🤗
Mavisanne16 Ben de an itibariyle 40+0 oldum. Belirti yok yarın kontrol var bakalım ne diyecek doktorum. Suni durumu beni de korkutuyor biraz sağlıkla kolaylıkla gelirler inşallah 🥰
Fkc28 Bende yarın 40+0 oluyorum umarım bir an önce kendiliğinden doğumumuz başlar doğum başlasın diye yaptığınız özel bir şey var mı
sib1234 Fkc28 yürüyüş merdiven ada çayı sıcak duş egzersizler hepsini denedim bugün evde yerleri sileceğim bakalım…
sib1234 Eyllullu aynısını söyledi doktor 41e kadar beklerim 42 ye geçirmem 40tan sonra her gün risk dedi, çarşamba suniyle başlatacak inşallah açılmam olur:( senin açılman var mı?
Ayyseenurr Eyllullu ayy hala bende doğuramadım cumartesi karar vercek doktor hala doğurmaya çalışıyorum muayeneye göre karar vercek yarın
Eyllullu sib1234 1 cm var şimdi fitil koydular artsin diye suni sanciyi sonra vereceklermis ama kendi sancim da var gibi
Eyllullu Ayyseenurr benim de cumartesi yatiracaklardi aslinda ama dün nst’de prop kaydi bir an kalp atisi yukseldi dustu, haftam ileri diye risk almak istemediler yatirdilar, kan sulandirici yapmistim dün baslatmadilar o yüzden bugün baslatmaya calisiyorlar ama 1 cm aciklik varmis sadece 🥲 o yüzden fitil koydular ama bilmiyorum bugün doğar mı, kendi sancılarım da var ama sadece yatarken hissediyorum ayakta pilates topunda pek net hissedilmiyo