mozen
O kadar doğru ki bu söylediğiniz insan bazen şunu soruyor madem böyle neden 2. 3. Çocuğu doğuruyorsunuz demek geliyor. İnsanların hamile kaldığında bunlar daha iyi günlerin deyip çocuk değil de sanki başına bela almışsın gibi davranmalarıyla aynı şey. Bunlar insanların moralini bozmaktan başka bir şey değil. Herkes burda kendine tutanacak dal ararken, ölümden beter şöyle böyle doğurmuşsun madem ne işin var burda. Bu kadar kötü neden başka çocuk istedin veya gerçekten ölmekten beter oldun bu duyguları ve endişeleri önceden yaşamış biri olarak neden insanları daha ne yaşayacağını bilmeden bu duruma sokuyorlar ki anlamış değilim.
Evet zor dayanılması güç benim doğumum çok zordu ama herkesin bu şekilde olacak diye bir şey yok demek bence çok zor değil.