incilaada Kızlar adet başlangıc tarihinden hesaplayınca 8+2 günlük hamileyim ama dün doktor kontrolüm vardı kalp atışını duyduk ve doktorum 6+2 haftalık olduğunu söyledi ve ben dünden beri çok endişeliyim acaba gelişmiyor mu diye bu normal bir durum mu sizce
akkoyun21 incilaada geç döllenme olmuştur bu sebepten haftayı geriden söyler bu gâyet normal bir durum rahat olun 😊
Hepimizinsorunlarivar13_ incilaada geç döllenmeden dolayı bu şekilde birdahaki randevuda geliştiğini göreceksiniz endişe etmeyin
sirius8 incilaada geç döllenme olmuş benim de öyle oldu merak etmeyin ben uygulamada da değiştirdim doktorun söylediğine göre takip ediyorum haftamı artık
senaakck Adet tarihime göre 10+2 ama 9+2 olarak hesaplıyor doktorum . 1-2 hafta oynayabiliyor canım merak etme