LareninAnnesi benimde dudak ve ellerimde kuruluk var. Hatta bi sabah kalktığimda kuruluktan dudağım çatlamış kanamıştı. Onun dışında 1haftadır felan göbegim cok kaşınıyor ve kaşıdıkça beyaz pütür pütür oluyor . Bebe yağı sürüyorum göbegime.onu sürünce geçiyor kaşıntı. Ellerime sürekli krem sürdüğüm halde sert ve kuru . Dudağımada nemlendirici sürüyorum ama fayda etmiyor. 36+5 haftalığım. Hamileliğin son ayında iyice cirkinleştim sanki 😂😂