aybike2212 busradddddd aşırı mide bulantısı ve istifra düşük tehlikesi yüzünden sadece yatış sizde ne durumda belirtiler
busradddddd senaakck doktorum çok gerek duymadıkça istemiyorum mutlaka yaptırmalısın derse yaptırırım 🤷♀️
eylul016 senaakck lütfen yaptırın ben ilk gebelikte yaptırdmadım bebek doğduğunda sürekli kan aldılar topuktan sırduğumuzdada şeker yüklemesini yaptırsaydınız dediler 2. Gebelikte sırf bu yüzden yaptırmak istiyorum
derenelif 6+4 bugün itibari ile kusmalarım başladı şuana kadar 3 kez çıkardım yatana kadar kaç olur bilmiyorum Bnm gbi olan var mı
kizmizimavi derenelif benim özellikle dünden beri inanılmaz bir mide yanmam var. İlk hamileligimde hiç böyle olmamıştım. Bulantı kusma da eşlik edecek diye çok korkuyorum şu an
busradddddd derenelif benim sadece bulantı oldu ama o haftalarda baya oluyor tuzlu çubuk kraker ye sabah kalkınca çok işe yarıyor başucumda duruyordu☺️