Merhabalar oğlum olacak ve isim konusunda eşimle baya bi beyin patlattik ve görümcem farklı manevi bi isim onerisiyle geldi. Eşim kabul etmedi ilk ama ben cok beğendim isimimiz Yafes olacak hz.Nuh un oğullarindan biri ve turklerin atasi olarak geçiyor. Ancak esim simdi yanina birde aslan ismini koyalim diyor. Siz ne düşünüyorsunuz 💕