Betul123 Kızlar 38 haftalık hamileyim karın bölgemde ağrı var acaba sancı olabilir mi ama abartılacak derece bi ağrı değil gaz sancısı gibi birşey başına böyle birşey gelip soluğu Doğumda alan var mı acaba Doğum sancısı mı başlıyor
Merveyrdm Bende 38 haftalığım bendede var öyle bi ağrı belim çok ağrıyor 1 2 dk sonra geçiyor karnı taş gibi oluyor sonra geçiyor bugün doktora gidicem
Betul123 Busra_bugraaa benimde yarın kontrolüm Zaten öyle dayanılmicak değildi ama insan korkuyor tabi bilmediği için
Busra_bugraaa Betul123 aynen evet. Sancıların agrıların sıklaşmadığı sürece bi sorun olmaz Allah’ın izniyle sen bebişinin hareketlerini kontrol et düzenli hareket ediyorsa bişey olmaz