Kızlar aşılama yaptığımın onuncu günü bugün ben de heyecanlanıp bugün test yaptım teste negatif çıktı yanlış çıkma ihtimali var mı öyle test yapıp sonradan kan testi verdiginde olumlu olan var mı sizce ilacı devam edeyim yoksa verdikleri ilacı bırakayım mı