Reglimin 1.günü betam 1250 çıktı çok minik bir kese oluşmaya başlamış gibi dedi doktor ve üzerinden 10 gün geçti yarın hastaneye gideceğim kese net görünür mu kalp atışı duyulur mu bugün 5+3 üz hiç bir gebelik belirtisi yok göğüs hassasiyeti ve ara sıra rahim ağrısı dışında hiç bir şeyim yok endişeleniyorum