GencbirAnne_1 Napıyosunuz nasıl gidiyor? Bebiş hareketlerini hissediyor musunuz? Cinsiyet bellimii 😍 Beni soracak olursanız iyi gidiyor şükürler olsun. Hareketleri 17. haftada hissetmeye başladım. Şuan daha belirgin tekme yiyorum. 😂 Cinsiyetimizde belli oldu çok şükür 🌸
Deletedmom_7156 GencbirAnne_1 22 haftadayız çok net hissediyorum artık yarın detaylı var orda cinsiyet ögrenecegiz şimdilik iyi gidiyor 😅
gonulaygan GencbirAnne_1 21+4 olduk bizde. Cinsiyeti belli, erkek .🌸 hareketleri daha çok hissettiriyor artık. Konuştuğumuzda tepki veriyor. Gündüz uyuyor gece halay çekiyor içerde😅
Nur1290 GencbirAnne_1 merhaba ilk gebelikmi ben şuan 16 haftamdayım ve ilk gebelik heyecanla bekliyorum hissetmeyi ne zaman tahmini hissederim acaba
1kediannesi1 23 . Jaftadayım çok tatlı hareketleri ya 🥰 balayı kısmındayım sanırım yada ufaktan o kısma geçiş yapıyorum şükür herşey yolunda, sadece zaman arada duruyor sanki
GencbirAnne_1 1kediannesi1 Evet hareketleri çok güzel 😂 konuştuğumda daha çok tekme yiyorum ben heleki babası konuştuğunda peş peşe vuruyor.
ferdanne 21 haftalığız bizde oturur vaziyetteylen sağ göğüs altımda bişe batıyor zorluyor gibi bi his oluyor ama hep otururken sanırım bebek hareketi sağa sola dönüyor gibi. Onun harici henüz hissetmedim bişe
Hayriyebugra5 Haftalığız hafeketleri çok net hissediyorum özellikle geceleri içimde sürekli halay çekiyor 😂 cinsiyetimiz kız haftaya cuma detaylı ultrAsona gireceğiz🥰
yasen1 20+1 14 15 haftalardan beri hısedıyorım dahada artık bariz bi şekilde sertleştı erkek cinsiyet ikinci gebelik 💙