irem_zengn Merhaba anneler hastanemi değiştirmeyi düşünüyorum yakınımda Avrasya hastanesi var orada doğum yapan hastaneden memnun kalan yada kalmayan anneler tecrübelerini yazarsa çok sevinirim ve doktor önerisi yaparsanız çok mutlu olurum 33. Haftadayım
Guzelanne56 irem_zengn Avrasya hastanesi metres Sarı Özkan’da doğum yaptım doktorumdan yana hiçbir şikayetim yoktu her şey yolundaydı sağ olsun iyi bir doktordu ama doğumdan sonra çocuk doktorundan şikayetim var benim çocuğum hastalandı yatırmadılar hastaneye hiçbir şey yok deyip durdu çok ihmale geldik hatta şikayet sürecimiz falan da oldu oğlum yatırdıkları gece vefat etti ölüm sebebini bilmiyoruz