Sab_lx Merhaba sezeryandan sonraki 3.gunum ve acisi agrisi hic azalmadi. Ne zaman geciyor bu agri? Normal mi yoksa bende mi fazla anlatamiyorum. 1 hafta sonra kontrolum. Kesiklerin oldugubyerde agri. Sizler ne zaman toparlanmistiniz?
Chan Sab_lx Ağrıya eşlik eden, dokunduğunuzda o bölgede bir sıcaklık, hafifte olsa kızarıklık var mı? Belki ameliyat yaranız enfeksiyon kapmış olabilir.
Ozge1008 Sab_lx 10. Günüm hala sızlıyo canım. Bir hafta çok acıdı şuan daha rahat hareket edebiliyorum
Cagla29930 Ben ilk sezeryan olduğumda 2 hafta boyunca yataktan yardımsız çıkamadım çok ağrım vardı resmen ayaklarımı sürüyordum zamanla geçiyor kendini zorlayarakda olsa yürümeye çalış başka çaresi yok canım yürüdükçe toparlayabilirsin ancak rabbim bol şifalar versin
beyzayagiz bol bol yuruyeceksin canim agrin oldukca agri kesici ic emziren anneler icin olandan ve dikis yerine bak bakalim sisme kizarma yada akinti filan var mi diye herhangi bisey yoksa sicak tutmaya calis orayi
Sab_lx beyzayagiz canım dikişler kapalı lazer dikiş pek bişi gözükmüyor alınmmayavak zaten üstünde bandaj var o yüzden dikişde sorun var mı bilemiyorım pazartesi kontrole gidicem. Antibiotik ve ahrı kesici vermişti doktor şimdilik onlarla idare ediyorum :(
beyzayagiz Sab_lx antibiyotik ictigin surece korkma canim normal agrilarin Gun gectikce hafifleyecek agri kesiciye bile ihtiyac duymayacaksin ben oturarak uyudugumu bilirim kalkamiyorum diye