Mutluluk_21 doktora kaç haftada bir gidiyorsunuz. Ben bazen her hafta gittim çok endişelendiğim için ultrasonun. Bir zararı varmı birde doktor kalp atış ritmini biraz fazla dinledi ondan korktum bu sefer gitsen bir dert gitmesen bir dert bilenler yazabilirmi
birerkekannesi__ Mutluluk_21 başta düşük riskim vardı 15 günde bir giderdim şimdi 3 haftada bir gidiyorum canım
3kedili2bebekli Mutluluk_21 gitseniz dert değil ultrasonun zararı olsa doktor zaten almaz bakamayiz der ben ilk gebeligim ikiz kanamalı riskli bir gebelikti doktor yatis stres yapacağı icin yatirmadi 2 günde bir ultrason kontrolüm vardı sonra haftada bir 16. Haftadan sonra 2 haftada bir oldu 20 haftadan sonra ayda 1 30 dan sonra haftada bire düştü 32 de doğurdum zaten hic bir riski yok korkmayın
Leontiine Mutluluk_21 gebeliğimi 4. Haftada öğrendim 8. Haftama kadar her hafta gittim sonra 3 haftada bir çağırmaya başladı. 32. Haftama girdim artık şimdi 2 hafta sonra çağırdı.
Kdkdjd_737 Mutluluk_21 başından beri 2 haftada bir gidiyorum haftaya pazartesi randevum var 33+haftalık 🥰🥰
Mutluluk_21 birerkekannesi__ düşük riskine rağmen 15 günde bir ozaman ben çok fazla her hafta girdim inşallah bir zararı olmaz
Mutluluk_21 3kedili2bebekli ben ilk başta her haf ta sonrada 2 haftadada bir oldu. Ben bazen hareketleri his etmediğim için ayriyeten başka bir Doktora daha gittim iki doktorun birbirinden haberi olmadı böylece her hafta oldu 😞
birerkekannesi__ Mutluluk_21 yok aşkım niye zararı olsun doktorun demiyor mu işte bu kadar sonra kontrole gel filan
3kedili2bebekli Mutluluk_21 bir şey olmaz dert etmeyin bende çok girdim dediğim gibi mecburdum yani sordum da özellikle ne zararı olacak zarari olsa başka yöntem mı yok cihaz alıp evde tüm gün kalp atışı dinleyenler var zırt pırt dedi
Mutluluk_21 birerkekannesi__ doktorum bana dedi iki haftada bir en geç 3 hafta ben duramadığım için başka doktorlara gittim inşallah dediğiniz gibi canım bir zararı olmaz ya🌺
Ozgemlym Mutluluk_21 başta ayda 1 di sonra 3 haftaya düştük şuan 33 haftalığız 31 haftada gittim 2 haftaya düşürmüştü doktorum ama izinde olduğu için 35 haftada kontrole gidebilcez acil bir durum olmadıkca başka dr gitmene gerek yok dedi.
Mutluluk_21 Ozgemlym benim doktorumda öyle dedi. Ama ben dinlemedim başka dorktora gittim böylece 24 haftaya kadar çok gitmiş oldum canım
Mutluluk_21 3kedili2bebekli evet evde el dopleer kullanan var hatta telefondan falan bahseden var. Ama işte endişe ediyor insan