bgndgd
Günümüz aynı canım bende 34+4 günlük oldum 38 gün kaldı bende kız bebek bekliyorum Allah nasip ederse geceleri kasılmam oluyor henüz birşey hazırlamadım bende yavaş yavaş başlarım diye düşünüyorum doktorum 16 Aralık dedi ama değişir mi bilmiyorum