Yeniden türkiyede doğmak türk olmak isterdim türklüğümle gurur duyuyorum gibi şeyler yazmayın be hatunlar 🤣 Tamam ne mutlu türküm diyene de şurada muhabbet açıyoruz 😁 Çoook güzel ülkeler var coğrafya kaderdir demişler 🤠 Mesela ben Hindistan’da doğmak isterdim ama temiz elit kesimlerin olduğu zengin muhitterde 😅😅😅 ( Ayaklarıyla hamur yoğurdukları pis bölgelerde değil 🤣🤣 ) Sebebi ise hintlileri çok enerjik dertsiz mutlu buluyorum. Sürekli dans ediyorlar kendime yakın buluyorum o yönden ve rengarenkler 😁 Peki siz hangi ülkede neden doğmak isterdiniz ? 🎆