EsoMom_ benim ilk tecrübe değil ilk doğumda ameliyatta spinal ve sakinleştirici aldım yine de sakinleşmedim tansiyonum yükselince bebeği çıkarıp genel anestezi yaptılar ne yaşayacağımı az çok biliyorum da ağrı acı değil psikolojik o an uyanık olmak beni etkiliyor