Mehtapsato Rumeysakerem biraz bekle canim cogalirsa gelmis demektir olmadi eger islaklik la kalirsa yarin dr gidersin bazen bebek baski yaptigi icin idrar da kaciriyo olabilirsin
Efuli53 Rumeysakerem idrar da olabilir benm kilodum 2aydır hep ıslak 😂 ama doktor suyumuzun ıyı oldugnu söyledi. Sanırım idrar kaçırıyoz hissetmeden
Varol Rumeysakerem devamli gelirse artarsa su dur bende 2 dogum yaptım ıkısı de de su gelmedi agrım vardi sadece ama burada oyle okudum hep ya birden çok geliyormuş yada az az devamli
Rumeysakerem Varol Ilk oğlumda da böyle oldu gece iç çamaşırım ıslandı gündüz birden boşaldı tedirgin oldum bende
Efuli53 Rumeysakerem idrardr canımm bebek büyüdükçe baskı artıyo akıntılar artıyor bnm bazen kotuma bile geçiyor
Woerigjjjffjdkfkx Farketmeden geldiyse suyun glmsitr idrari kacirirken anlıyo insan çünkü benmde suyum gldiginde hiç anlammistim nasıl gldgini
Rumeysakerem Woerigjjjffjdkfkx Valla bende anlamadım birden iç çamaşırımın işlendiğini fark ettim karnımın altında çok çok az ağrı var