Kızlar gebelik istemiyorum, hamile de değilim ama bu ay niyeyse adetim gecikiyor bugün 8. Günüm. Bugün hem adet söktürücü versin diye hem de rutin kontrol amaçlı doktora gittim ultrasonla kontrol etti bi sorun yok yakında olursun dedi ve duphaston verdi. Ama baktım şimdi adet söktürücü değilmiş neden verdi sizce