Aysgm Selam herkese. Ben duphastonu kullandım bir kutuyu bitirdim bugün 8. Gün bitireli adet olmadim. En geç 7. Günde olurdum. Sorum şu, maalesef iki gün üst üste ilacı almayı unutmuştum sizce bu gecikmeye sebeb olur mu hiç yaşayan var mı bu durumu?
havva_5 Aysgm geçen ay çatlama sonrası vermişti doktorum gebelik olursa düşük riskini azaltsın diye iki gün gecikme oldu sadece. Gebelik olmayınca kullanmayı bıraktırdı. Siz ne için ve hangi günlerde kullandınız? Ben çok şiddetli regl ağrısı çekiyorum bunun için de duphaston verdi ama reglin 5.günü kullanmaya başlayacaksın günde bir tane dedi. Gebe kalırsan da faydasını görürsün kalmazsan döngün etkilenmez yine zamanında regl görürsün dedi.
Kubragocer havva_5 Merhaba benimde son aderim 25 eylül 18 Kasım’da testlerim böyle çıktı 10 Kasım’da doktora gittim duphaston verdi banada kullandım bitti 3 gün oldu ilaç biteli hala regl olmadım karnıma arada regl ağrısı gibi ağırlar olup geçiyor göğüslerimde hassaiyet ve sertlik var ama bu marka yalancı pozitif çok çıkarıyormus ama o zaman neden regl olmadım kafam karıştı pazartesi kan veicem bu arada ama sizce
havva_5 Kubragocer pazartesiye kadar regl olmazsanız mutlaka kan verin benim iki üç gün sonra kendiliğinden geldi reglim doktor tarlusal vermişti o zaman iki gün gecikme oldu diye ama bi kere içtim sonra bıraktım kendi kendine sökülsün diye. Bu testlerde ben hep negatif gördüğüm için yorum yapmayayım biri yanlış olsa bile diğerlerinin yanlış olabileceğini düşünmüyorum bence gebesiniz, inşallah da öyledir 🥰
Kubragocer havva_5 çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için evet pazartesi randevum kasık ağrılar yaşıyorum ama regl yok lekelenme bile yok sanırım gebeyim 🥰
Kubragocer serenss ben zaten testlere değil de adet olamadığından dolayı daha çok pozitif düşünüyorum söktürücü bitireli de bugün 4 günüm ve olmadım da 5 test de pozitif çıkınca ne kadar güvenilir olmasa da 5′i de yanlış çıkamaz herhalde diye düşünüyorum yarın kesinleşecek