omerbsra Arkadaşlar merhaba 11 . Haftandayım ama iki gündür rahim de ağrı yaşıyorum zonklama gibi sızı gibi birde bel ağrılarım çok yaşayan oldu mu
merlinisko omerbsra bebiş iyice yerleşiyor ve rahmin büyüyor normal bu haftalarda canım takip et eğer çok şiddetli olursa doktora git
ervanur38 omerbsra bende aynı hafta dayım aynı ağrılar bende de var cumartesi kontrolüm var soracam doktoruma her zaman değil ama arada vuruyo ağrı
Cimenc Bende 11+3 üm Benimde bugun basladı kasıkda hafif batma ve bel agrısı az da olsa. 4 gündür diş yüzünden antibiyotik serum yiyorum o mu sebeb oldu die içim içimi yiyor 😏