Asli676881 Kızlar hiç katbonat ile test yapanınız oldumu.??))kimde doğru çıkdı?))ben yaptım bende hiç köpürmedi kız diyorlar 😉🫢şimdi pazarertesi doktorla randevum var cinsiyet tahmini için 😉😉
merlinisko Asli676881 hiç öyle bir şey duymadım yüzüğü makası falan duydum da bunu duymadım kıza hamileyim deneyeyim senin için 🤣🤣
Donaldvetomris Asli676881 hamileyken bende denemiştim biri rica etmişti köpürmedi cinsiyet kızdı ama sanırım idrarın asit seviyesi ile alakalıymış
Asli676881 Deletedmom_8793 canım)) 2 çay kaşığı karbonatın üstüne çişini döküyorsun…eger çoklu köpük olursa erkek,sakit kalırsa kızzz
merlinisko Asli676881 ahahha deneyeyim ama mantık olarak köpürür diye düşünüyorum çünkü idrar asidik sonuçta