ozlemyilmaz60 Kızlar bugün tam 17 haftalık olduk en son ultrasonda 4 gün geriden geliyordu doktor normal dedi bu benim 3. Gebeliğim yani artık hissetmem gerekir diye düşünüyorum ama hala tık yok normal mi sizce
aprilbaby ozlemyilmaz60 kilo var mı oda etkiliyormuş sırt üstü uzanıp tatlı yiyin odaklanın sessiz ortamda belki faydası olur bazen sırtı dönük oluyormuş o zamanda hissedilmiyor
Hepimizinsorunlarivar13_ ozlemyilmaz60 ben 18 haftanın sonunda hissettim 22 haftaya kadar yolu var endişe etme
sbulut64 ozlemyilmaz60 normal ben oğlumu 6. Ayın en sonunda hissettmistim. Ama kızımı 4.5 aydan itibaren hissediyorum. Hamilelikler bebekler hep farklı ouyor
Strongirl_ ozlemyilmaz60 benim de 3. Gebeliğim ben 19 ile 20. Hafta civarında hissettim net olarak. Ondan öncekiler bebek mi bağırsak mi anlayamadim sende 2 haftaya kadar hissedersin bence. 🌸