Gunesrojin Kizlar merhaba ben 32 haftada doğum iznine çıktım da herhangi bir ödenek almadım doğumdan sonra direkt olarak ücret yatarmi yada doğumdan sonra da yatması için benim yada iş yerimin her hangi birşey yapmasi gerekiyor mu bilginiz varsa yardımcı olurmusunuz lütfen
Cicek1 Gunesrojin canım tam emin olmamak koşuluyla sgkya bildirmesi gerekiyor iş yerinin tabi sende gidip sgkyla görişebilirsin süreç nasıl işliyor diye yada arayabilirsin 172 miydi neydi ve doğumdan sonra yatıyor cnım paran ondan eminim ben 40 küsür aldım sen daha fazla alırsjn
Annesii66 Gunesrojin doğum öncesi ve sonrası iki defa yatmıştı bana hepsi doğum sonrasına kalmıyor yarısının yatması lazım
Hepimizinsorunlarivar13_ Gunesrojin canlı doğum gerçekleşmesi dahilinde yatıyor diye biliyorum SGK yı arayın yinede
mutlulukmevsimi Gunesrojin ben insan kaynakları personeliyim. Doğum yapınca sisteme düşecek aylık ödeme istiyorsanız işverene bilgi vermeniz lazım maaş gibi her ay yatması için eğer işveren onaylamazsa toplu olarak izin bitimi yatar. E devletten banka hesabınızı tanımlarsanız tanımladığınız hesaba eğer tanımlı hesap yoksa ptt yatırılır oradan ödenir.
Gunesrojin Cicek1 ne zaman aldınız siz bide çok az almışsınız sanki, doğumdan sonra başka bir işlem yaptınız mı yatması için
Cicek1 Ezgi3545 hayır canım yatmıyor hepsi toplu olarak yatıyor asgari ücret meblasından hesaplanıyor
Annesii66 Gunesrojin ben ilk kızımda almıştım 4 yıl önce doğum öncesi olan rapor biter bitmez yatmıştı geri kalanı da doğumdan hemen sonra
Gunesrojin mutlulukmevsimi yani doğumdan sonra ekstra bir raporla uğraşmama gerek yok dimi sadece iş yerine bildirmem yeterli olur mu
Gunesrojin mutlulukmevsimi tek seferde yatması icin iş yerime ne söylemem gerek onlarda çok bilmiyormus banna öğren dediler de o yüzden soruyorum 😊
yasarceyda12 Gunesrojin o iş yeriyle alakalı bi durum değil 32de izme çıktınız 38de doğum oldu ya ilk o 6 haftalık kısmı yatıyor daha sonrada kalanı izin bittikten sonra yatıyor sistem otomatik raporu ikiye bölüyor yani doğum öncesi ve sonrası diye
egn06 işverenin vizite girişini tek rapor olarak yapacak ama doğumdan 4 ay sonra falan alırsın toplu ödemeni. doğumdan hemen sonra almazsın
ErsBegAs Gunesrojin cnm hemen yatmıyor.. iş yerin onayladıkça parça parça yatıyor.. 15-20 günde bir iş yerin onaylıyor onayladığı gün sayısı kadar yatıyor
egn06 Gunesrojin yani toplu yatması için raporunu kapatması gerekiyo, doğumdan sonra da raporun devam edeceği için raporlu süren bittikten sonra onayını yapacak, sonra yatıyo zaten 2 hafta içinde
mutlulukmevsimi Moz tabiki bankanıza ait hesap bilgilerinizi yüklediğinizde pttden almak yerine belirlediğiniz banka üzerinden alırsınız yattığında o hesaba yapılır ödemeniz iş görememezlik raporları, analık raporu gibi durumlar içinde geçerlidir bu.