ayalltsc ya benım 35+5 te 3500 gördü kılosunu perınatolojıye yonlendırdı suyuda fazlaydı 4 kılo üstünü normale zorlamıyoruz dedı 1 haftada da tahmınımce 4 olur sanki öyle olursa devlette te erken alırlarmı sezeryana doktor omuz takılması rıskı var dedi sezeryanda bebegın kılosu çok etkılıyormu çünkü yeri vs daralıyor ya strese gırer bebek dıye düşünüyorum